IPTV Israel

רשימת אפליקציות ה-IPTV הטובות ביותר עבור טלוויזיות חכמות 2024

רשימת אפליקציות ה-IPTV הטובות ביותר עבור טלוויזיות חכמות 2024
Spread the love

ישנן מספר אפליקציות IPTV לטלוויזיה חכמה כמו Smart IPTV ועוד רבים אחרים הזמינים בשוק כדי להזרים ערוצי IPTV לטלוויזיה שלך. אתה יכול להשתמש בשירותי IPTV בחלק מהמותגים של טלוויזיות חכמות כמו סמסונג ו-LG. עם מאמר זה, אתה יכול לגלות את יישומי ה-IPTV הטובים ביותר עבור הטלוויזיה החכמה שלך. רשימת אפליקציות ה-IPTV

פלטפורמות טלוויזיה חכמה

טלוויזיות חכמות זמינות עבור המותגים הגדולים והמשומשים ביותר, כולל סמסונג ו-LG.

של סמסונג טיזן הפלטפורמה התפתחה מאז השקתה והפכה לאחת הטובות של הרגע. הפלטפורמה של LG לטלוויזיות חכמות נקראת webOS. לדגמים שיצאו לפני 2021 יש סרגל השקה בתחתית המסך המאפשר גישה מהירה לתכונות כמו אפליקציות או דפדפן אינטרנט.

iptv ישראל

רשימת יישומי ה-IPTV הטובים ביותר עבור טלוויזיות חכמות

כדי שתוכל ליהנות משירותי IPTV, עליך להתקין נגן IPTV בטלוויזיה החכמה שלך. יש עשרות אפליקציות בחנויות האפליקציות של סמסונג או LG והנה רשימה של האפליקציות הטובות ביותר לשימוש:

IPTV SMARTERS PRO

IPTV Smarters pro הוא נגן הזרמת וידאו נהדר שפותח במיוחד לצפות בטלוויזיה בשידור חי, סרטים, סדרות ותוכניות התעדכנות בטלוויזיה החכמה שלהם. האפליקציה הזו קלה לשימוש ועם זאת יעילה מאוד עם נגן חזק, פריסה נחמדה ומרשימה מאוד ומעל הכל ידידותית למשתמש.

שיטת הגדרה: קודי Xtream

מחיר הפעלה: חינם!

iptv ישראל

IBO PLAYER

IBO PLAYER הוא נגן מדיה מלא לטלוויזיות חכמות המאפשר לך לפתוח את רוב פורמטי הווידאו והשמע הקיימים והוא נחשב לאפליקציית האינטראקטיבית של DUPLEX PLAY שאינה קיימת יותר.

היתרון הנוסף ש-IBO PLAYER מציע על פני אפליקציות IPTV אחרות עבור טלוויזיה חכמה הוא העיצוב שלו. הממשק והתפעול הופכים את האפליקציה הזו לניתנת להתאמה וניתנת להתאמה אישית להעדפות המשתמשים שיכולים להתאים אישית רבות מאפשרויות ההשמעה וההדמיה לרצונותיהם.

שיטת הגדרה: קישור m3u וקודי Xtream

מחיר הפעלה: 8 אירו

iptv ישראל

FLIX IPTV

FLIX IPTV

Flix IPTV היא אחת מאפליקציות ה-IPTV הטובות ביותר בטלוויזיות חכמות המאפשרות לך לצפות בפלייליסט האהוב עליך או בהרשמות עם תכונות יוצאות דופן רבות. יתר על כן, הוא טוען את רשימות ההשמעה מהר יותר מכיוון שהוא מציע מערכת סטרימינג IPTV אופטימלית.

שיטת הגדרה: קישור m3u

מחיר הפעלה: 7.99 יורו

OTT+ PLAYER

OTT+ PLAYER

OTT+ Player הוא אפליקציה לטלוויזיות חכמות הזמינות ב-Samsung Tizen ו-LG WebOS שניתן להוריד ולהתקין בחינם מחנויות האפליקציות, אך יידרש מפתח רישיון כדי להמשיך להשתמש בה לאחר 7 ימי הניסיון בחינם.

שיטת הגדרה: קודי Xtream

מחיר הפעלה: 9 דולר

iptv ישראל

SMART STB

SMART STB

Smart STB הוא האפליקציה הראשונה שהחליפה את הממירים והחזקה ביותר עבור הטלוויזיה החכמה שלך.

עם יישום זה, אתה יכול לקבל שירותי IPTV על קישור שנקרא “פורטל” בדיוק כמו קופסאות MAG עם כל התכונות שאתה יכול לצפות מ-MAG ופורטל.

שיטת הגדרה: כתובת אתר של פורטל

מחיר הפעלה: 14.99 אירו או 24.99 אירו פעם אחת

SMARTONE IPTV

SMARTONE IPTV

SmartOne IPTV הוא אפליקציה לטלוויזיות חכמות כולל סמסונג תחת Orsay ו-Tizen, LG תחת webOS ו-Netcast, כמו גם כל הטלוויזיות תחת VIDAA OS כמו Hisense ו-Brandt, היא זמינה גם בפלטפורמת Foxxum עם טלוויזיות כמו Panasonic ו-Tornado.

אפליקציה זו מציעה נגן וידאו מתקדם עם זריקה מהירה של ערוצים ושימוש קל ונוח. שימו לב גם שהוא מציע 14 ימי ניסיון חינם לפני ההפעלה.

שיטת הגדרה: קישור M3U וקודי Xtream

מחיר הפעלה: 2,50 יורו לשנה או 12,99 יורו פעם אחת

iptv ישראל

הגדר IPTV

הגדר IPTV

SET IPTV הוא נגן IPTV זמין עבור הטלוויזיה החכמה של סמסונג (Tizen OS) ו-LG Smart TV (Web OS). המאפיינים החשובים ביותר שלו הם מקודד הווידאו החזק שלו, כמו גם התמיכה שלו הן בקישור m3u והן בקודי Xtream.

שיטת הגדרה: קישור M3U וקודי Xtream

מחיר הפעלה: 15.59 אירו אונקיה

NET IPTV

NET IPTV

Net IPTV הוא אחד מנגני ה-IPTV האמינים והחלקים ביותר עבור טלוויזיות חכמות. הממשק המסודר והאינטואיטיבי של נגן IPTV זה מאפשר לך לנווט ולבחור את תוכן המדיה שלך בקלות.

שיטת הגדרה: קישור M3U

מחיר הפעלה: 12.99 אירו אונקיה

אפליקציות ה-IPTV הטובות ביותר עבור טלוויזיות חכמות אנדרואיד

אם יש לך אנדרואיד TV, בוודאי תמצא את רוב היישומים האלה זמינים גם ב-Google Play, אבל יש לך אפילו יותר אפשרויות של יישומים יציבים וחינמיים.

האפליקציה הראשונה לשימוש היא תמיד IPTV SMARTERS הזמינה בחנות עם השם “SMARTERS PLAYER Lite”, שכן ניתן להוריד את ה-APK שלה ולהתקין אותו.

iptv ישראל

כיצד להפוך את מכשיר הטלוויזיה הרגיל שלך ל-SMART?

אם אינך רוצה לבזבז הרבה כסף על טלוויזיה חכמה חדשה, יש דרכים משתלמות יותר ליהנות משירותי אינטרנט כגון IPTV בטלוויזיה הנוכחית שלך. הנה כמה מהם:

  • תיבות סטרימינג: מגוון רחב של מכשירים מאפשר לך להפוך את הטלוויזיה הרגילה שלך לטלוויזיה חכמה תמורת תשלום קטן. מכשירי הסטרימינג כוללים קופסאות אנדרואיד TV, קופסאות Apple TV ו-MAG, כל אלה מאפשרים לך לגשת לווידאו לפי דרישה ובעיקר ליהנות משירותי IPTV כאשר אתה מחובר לאינטרנט.
  • מחשבים: אם אתה מחבר את המחשב שלך לטלוויזיה, אתה יכול להשתמש בו כצג מחשב גדול, בשביל זה אתה צריך כניסת VGA אנלוגית. טלוויזיות מסוימות ניתנות לחיבור דרך כניסת דיגיטלית, או שקע DVI או בדרך כלל יותר, דרך כניסת HDMI.

המילים האחרונות שלנו

אנו מקווים שהפוסט הזה על אפליקציות ה-IPTV הטובות ביותר עבור טלוויזיות חכמות היה שימושי עבורך ואם יש לך הצעות אחרות שבדקת, תוכל לשתף אותן בתגובות.

iptv ישראל

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *